Saknat mig? haha...

Har vart seg med min uppdatering, ser att endel är inne
då och då utan att jag skrivit något.. men se så :) nu gäller
det hår, ännu en gång.. Denna gången handlar det om
något så amazing som reparerar ditt hår på endast 6 veckor!
Sjukt? Jag tror det inte själv, ska börja med behandlingen om
en vecka, wish me luck!

Produkterna är slutsålda på Salong Eurostop i Jönköping så
det är bara att vänta på att få frossa i sig godsakerna som
erbjuds! Yummi, JOICO är det iaf!



Kärlek...

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns såna kvar. fan att ja inte bor i jönköping mitt hår måste få en bra behandling :)

2010-02-26 @ 12:35:55
Postat av: Therese

Anonym.



Det är bara att klicka hem dem på internet!

2010-02-26 @ 23:45:16
URL: http://nyatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0