seg!

Jag kan inte riktigt svara på om jag är sjuk
eller bara slöö i hela min kropp.. Det är en
sån här dag jag bara vill slänga i mig massa
pizza och snuskiga chips med en massa dip
och lite popcorn vid sidan om.. farligt


I fredags på praktiken fick jag faktis lära
mig klippa helform och ngt mer som jag inte
vet vad det kallades, men iaf uppklippt..
Börjar med mina prövokaniner om två veckor
WISH ME LUCK! Eller önska dem lycka till hahahha


Ikväll skall jag umgås med min lilla nalle Nilo, hoppas
på smått o gott som pizza, men hon vill mc? WE WILL SEE



Kärlek...


Kommentarer
Postat av: Salle

Stackars prövokaninerna! :)

2009-09-08 @ 23:39:34
Postat av: Farid

då vet jag vem som ska klippa mig i framtiden ifl:D Lycka till (k)

2009-10-13 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0