bad update!

Lite dålig stil av mig att bara sluta skriva sådär!
jag vet...

Idag har jag iaf vart i jönköping på praktiken
och de gick lite segt idag faktis, itne mycket
att säga, åker tillbaka imorgon blev ingen sleep
over för min del, valde att hälsa på Nilo med omta =)

Är äntligen hemma, sitter och kollar på min och Omtas
"soria" videos o bilder :) haha så klockrena! Och fyfan
vad vi är störda! HAHAHA.. love it


NI FÅR EN BILD FÖR JAG E SÅ SNÄLL!



Omta posar hur snyggt som helst, självklart är det jag där
bortom!



Hur som helst, praktik imorgon igen och sleepover
fram till söndag i Jönköping :) C ya!


Kommentarer
Postat av: omta

haha panik! så fula!!. skicka bilderna t mig med :P. love u friend

2009-09-03 @ 22:06:07
URL: http://metrobloggen.se/omtai
Postat av: Alil

ahaha ni e sååå sköna!

2009-09-08 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0