comeback!

Hej igen blogg världen!

Nu när det är nya tider vill jag mer än gärna dela med mig av det roliga som är på gång..
På torsdag börjar jag praktisera som frisör och det kommer jag att göra varje torsdag
samt fredagar.. Under dessa dagar vill jag berätta lite om min vardag som praktikant och
ge " dagens tips "..

Förutom det har jag vart borta i 5 veckor.. Jag har rest med familjen till hemlandet Syrien,
och det var mer än underbart om du frågar mig! Längtar tillbaka så det gör ont.. Maten, familjen,
kulturen, VÄRMEN! Åh, det var underbart..

Hoppas ni haft minst lika underbar sommar som mig, eller ? :)



Kärlek..

Kommentarer
Postat av: Hanna persson

vill du ha försökskaniner ställer jag gärna upp, det vet du :D

2009-08-25 @ 23:05:13
Postat av: Kiiiing!

Ja, sommaren var kanon om du frågar mig!

Saxa lugnt nu på Torsdagarna samt fredagarna! :)

2009-08-26 @ 00:52:47
Postat av: Siarra

vad roligt att se dig blogga igen!

2009-08-26 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0